Gratis verzending vanaf € 50

Handelsvoorwaarden

1) Bestelling

Als je hebt besloten dat je een van onze producten wilt bestellen, dan moet je eerst je gegevens invullen. We hebben je volledige naam, adres, postcode, woonplaats, e-mailadres en telefoonnummer nodig. Zodra je deze gegevens hebt ingevuld, ga je naar de betaling. Zodra je je betaalgegevens hebt ingevuld, druk je op de "Aankoop uitvoeren" knop. Denk eraan dat je 18 jaar of ouder moet zijn om te kunnen bestellen op onze site.

2) Betaling

We hebben verschillende betaalmethoden waaruit je kunt kiezen. Je kunt ervoor kiezen om met een creditcard te betalen of een factuur te ontvangen, nadat je producten zijn geleverd. Nadat je je adresgegevens hebt ingevuld, kies je of je wilt betalen met een creditcard of een factuur wilt ontvangen. Als je ervoor kiest om met een creditcard te betalen, dan vul je je creditcardgegevens in en klik je op "Aankoop uitvoeren". Kies je voor een factuur, dan moet je de bestelling gewoon afronden, en hoef je de rekening pas te betalen nadat je producten zijn geleverd.

3) Levering

Alle bestellingen die op voorraad zijn worden binnen 1-3 werkdagen verzonden, en het duurt maar ongeveer 24 uur voordat je bestelling door ons magazijn is verwerkt.

Alle bestellingen worden gratis verzonden - ongeacht de grootte van de bestelling. Bijna alle bestellingen worden geleverd met DHL - daardoor kunnen we binnen 24-48 uur leveren als het product op voorraad is.

Het is niet mogelijk om je bestelling bij ons magazijn af te halen, tenzij je dit hebt afgesproken met een van onze medewerkers.

4) Recht van retour

Als consument heb je in onze webshop 14 dagen recht van retour.

Je recht van retour betekent ook dat je ons binnen 14 dagen na ontvangst een bericht moet sturen als je het product terug wilt sturen.

Je kunt een e-mail sturen naar [email protected] als je je bestelling wilt retourneren of je aankoop wilt annuleren.

Je kunt je aankoop niet annuleren door te weigeren om je bestelling in ontvangst te nemen, zonder ons daarvan op de hoogte te stellen. Stel je ons niet op de hoogte, dan vervalt je recht van retour.

5) Retourneren

Zodra je ons op de hoogte hebt gesteld van het feit dat je je bestelling wilt annuleren, heb je 14 dagen de tijd om de goederen naar ons terug te sturen. Jij betaalt voor de retourzending en jij bent aansprakelijk voor de goederen als ze tijdens het terugsturen worden beschadigd.

De staat van het product bij retourneren

Jij bent aansprakelijk als het product in waarde vermindert. Met andere woorden: je kunt het product op dezelfde manier proberen als in de winkel, maar je mag het niet echt in gebruik nemen.

Test je het product meer dan wat hierboven staat beschreven, dan beschouwen we je aankoop als bindend en kunnen we je geld maar gedeeltelijk of helemaal niet terugbetalen. Het terug te betalen bedrag is afhankelijk van de commerciële waarde van het product.

Je moet het product retourneren in de originele verpakking. Als de originele verpakking ontbreekt, kan het een vermindering in prijs van het artikel tot gevolg hebben.

Neem contact met ons op als je het product terug wilt sturen, zodat we je een retourlabel kunnen sturen.

6) Garantie

Het consumentenrecht is van toepassing op alle aankopen. Wanneer jij als consument iets bij ons koopt, heb je recht op 24 maanden garantie op al onze producten. Als de klacht terecht is, betekent dit dat je het artikel kunt laten repareren, ruilen, je geld terugkrijgen of een korting op de prijs ontvangen, afhankelijk van de situatie.

Je dient je klacht binnen een "redelijke termijn" in te dienen, nadat je het defect hebt geconstateerd. Als je klaagt binnen twee maanden nadat de fout is geconstateerd, zal de klacht altijd op tijd zijn.

Is je klacht terecht, dan zullen wij je je (redelijke) verzendkosten terugbetalen. Het product moet altijd worden geretourneerd in de  originele verpakking en vergeet niet om een ontvangstbewijs voor je verzending te krijgen, zodat we je je verzendkosten terug kunnen betalen.

7) Privacybeleid

We hebben de volgende gegevens nodig als je iets op onze website bestelt:

Naam, adres, telefoonnummer en e-mail.

Wij registreren je persoonlijke gegevens om je bestelling bij jou te kunnen bezorgen.

We geven je gegevens door aan onze verzendafdeling en aan ons vervoerbedrijf.

Persoonlijke gegevens worden door Smilebright IVS geregistreerd en vijf jaar bewaard, waarna de gegevens worden gewist. Wij werken ook samen met een aantal andere bedrijven die gegevens opslaan en verwerken. Deze bedrijven zullen alleen gegevens namens ons verwerken en mogen ze niet gebruiken voor eigen gebruik of  doorgeven. Gegevensverwerker is Frederik Sorensen. Als je geregistreerd staat bij Smilebright IVS, heb je altijd het recht om bezwaar te maken tegen die registratie. Je hebt ook het recht om de informatie die we over jou hebben in te zien. Voor meer informatie kun je contact opnemen met: [email protected]

8) Subscription Terms (Applies ONLY when purchasing our Gel Refill subscription)

8.1 Conclusion of the agreement

The subscription terms apply to the subscription to our refill gels. Changes in name, address, e-mail or payment information must be notified in writing to Smilebright immediately at [email protected]. When you purchase our gel subscription you are charged 149,- or 199,- every month depending on which of our packages you choose.

8.2 Subscription period and cancellation of subscription

The agreement is valid from the date you enter into the subscription agreement and will continue until you cancel the subscription or in the event of non-payment. The subscription can be canceled at any time, with immediate effect, you will not be bound by anything by Smilebright. However, the subscription must be canceled before we have sent the delivery in question, if you have already received the delivery, you must use the cancellation right. Cancellation must be done by personally writing to Smilebright at [email protected]

8.3 Payment

Payment for delivery will be deducted from your debit card on the same day the shipment takes place. Packages are shipped via Post Denmark. A receipt for each purchase via debit card is sent per. email. If payment is not made no later than due, a fee will be charged for each reminder letter of 10% of the size of the bill. In case of late payment, Smilebright reserves the right to impose interest on interest according to section 5 (1) of the Interest Act. 1. If payment is not received for a subscription, Smilebright may cancel the subscription agreement without notice.

8.4 Change of payment information on your subscription

If you receive a new debit card or change payment information in other circumstances, it is important that you contact us regarding. This will allow us to change your information for you. If you do not change your information, Smilebright will not be able to withdraw payment for your order and thus you will not receive any goods. If in doubt, please contact us at [email protected]. Alternatively, you can delete your subscription and create a new one with the correct map data.

8.5 Changes to subscription terms

Changes to this agreement which will be to the benefit of the customer, including price and fee reductions, may be made by www.smilebright.dk without prior notice. Changes to this Agreement to the customer's disadvantage, including price and fee increases, will be notified at least 30 days' notice.

They must be 18 years of age to subscribe to Smilebright. If they are under 18, Smilebright must have the consent of your parents. You are deemed to have approved the changes unless you have notified us otherwise by the date the changes take effect. Current prices and subscription terms are available at www.smilebright.eu

8.6 Violation

If you breach your subscription agreement or subscription terms, Smilebright is entitled to cancel your subscription without notice.

8.7 Processing of personal information

To manage your subscription, Smilebright processes a variety of information about you, including name, address, phone number, email, and other matters of importance to your subscription. By subscribing, you consent to us using the information for the administration of your subscription and for statistical purposes.

8.8 Company information

The Smile Company ApS
Christiansmindevej 12
8660 Skanderborg
VAT-nummer: 39745240

Copyright © 2018-2019 Smilebright™